• Kaikissa tilauksissa ilmainen rahti ja palautus!
  • Nopea toimitus, 2-5 päivää
  • Avoin kauppa 14 päivää
Ale

Palautus, vaihto ja reklamaatio

KidsBrandStoren asiakkaana sinulla on täysi 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

KidsBrandStoren asiakkaana sinulla on täysi 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Huomioithan, että hygieniasyistä palautusoikeus ei koske uima- ja alusasuja. Asiakkaana sinulla on tietysti oikeus avata pakkaus ja kokeilla tuotetta. Palauttaessasi tuotteen takaisin on tärkeää, että se on samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen. Tuote tulee olla taiteltuna oikealla tavalla alkuperäiseen pakkaukseensa sekä pakkauksen tarrojen tulee olla tallella ja näkyvissä.


Vaihto/Palautus

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, saat tehdä sen aina maksutta. Vaihtaessasi tuotteen toiseen lähetämme korvaavan tuotteen kuluitta vastaanotettuamme palautettavan tuotteen. Tuotteiden vaihdon tai palautuksen yhteydessä tarvitsemme täytetyn palautuslomakkeen, jonka löydät vastaanottamastasi paketista, kuitin kääntöpuolelta. Huomioithan, ettet voi vaihtaa tuotteeseen, joka on alkuperäistä tuotetta kalliimpi. Voi myös olla viisasta tehdä uusi tilaus tuotteesta, johon haluat vaihtaa. Näin saat haluamasi tuotteen kotiisi nopeammin minimoiden samalla tuotteen loppuunmyymisen riskin. 

 Palautuslomakkeen voit tulostaa tästä

 


Reklamaatiot ja viat

Mahdollisissa reklamaatioissa KidsBrandStore noudattaa kuluttajansuojalakia (konsumentverket.se). Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi vian huomattuasi. Saatuamme tuotteen ja reklamoinnin hyväksyttyämme maksamme sinulle reklamoimasi tuotteen hinnan. 


Tärkeää! Asiakkaana olet aina vastuussa siitä, että laskusi tulee maksettua ajoissa sille osoitetun eräpäivän mukaisesti, myös palautettuasi tuotteita (koskee koko laskun summaa). Et voi itse vähentää laskun loppusummasta palautettujen tuotteiden summaa tai odottaa, kunnes palautuksesi on käsitelty ja laskusi muokattu. KidsBrandStore ei voi vaikuttaa maksuviivästyksistä johtuviin perimismaksuihin. Maksaessasi tilauksesi laskulla ja halutessasi palauttaa tuotteita suosittelemme, että siirrät laskusi eräpäivää. Tämä tapahtuu helpoimmin Minun Klarna -palvelun kautta (klikkaa tästä). Voit siirtää laskusi eräpäivää myös ottamalla yhteyttä joko meihin tai Klarnan asiakastukeen.


Takaisinmaksu

Tilauksesi maksutavasta riippuen maksamme rahasi takaisin eri tavoin. Mikäli maksat ostoksesi kortilla, rahat palautuvat samalle tilille, jolta osto suoritettiin. Takaisinmaksun rekisteröinnin jälkeen voi kestää 30 päivää, kunnes rahat näkyvät tililläsi. Laskulla maksettaessa palautettava summa vähennetään laskultasi automaattisesti ja sinulle lähetetään uusi lasku. Maksat jäljelle jääneen summan uudella laskulla, jos päätit pitää osan tuotteista. Mikäli ennätit jo maksaa laskusi, Klarna lähettää sinulle sähköpostia kysyen tietojasi takaisinmaksua varten. Asiakkaana olet aina vastuussa siitä, että laskusi tulee maksettua ajoissa sille osoitetun eräpäivän mukaisesti, myös palautettuasi tuotteita. Yhteistyökumppanimme Klarna hoitaa takaisinmaksut. Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksua koskien, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä suoraan Klarnaan puhelimitse numeroon: 09- 425 99 771.


Erimielisyyksien ilmetessä

Ratkaisemattomissa riitatilanteissa suosittelemme kääntymään yleisen kuluttaja-asiamiehen (www.arn.se) puoleen. Toimimme aina heidän ohjeidensa mukaisesti!

Nettisivuiltamme löydät korkealaatuisia merkkivaatteita lapsille ja nuorille – Lastenvaatteita verkossa!