Nopea toimitus

Ilmainen toimitus 69 € tilauksesta alkaen

60 päivän vaihto- ja palautusoikeus

Palautusoikeus koskee tuotteita, joiden sinettiä ei ole rikottu

Palautus, vaihto ja reklamaatio

​Kids Brand Storen asiakkaana sinulla on täysi 60 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

  • Voit tehdä palautuksen napsauttamalla ja rekisteröimällä palautuksen digitaalisesti. Voit myös rekisteröidä palautuksen tilausteni kautta. Löydät tilausnumerosi tilausvahvistuksestasi tai voit kirjautua sisään "Oma tilille" ja nähdä tilauksesi.
  • Rekisteröimällä palautuksesi verkkosivuillamme, saat kaikki tiedot, joita tarvitset lähettääksesi paketin takaisin meille.
  • Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, voit asettaa sen taukotilaan soittamalla Klarnan asiakaspalveluun numerossa . Mikäli olet jo maksanut, Klarna hyvittää maksamasi summan heti, kun palautuksesi on käsitelty.
  • Jos haluat palauttamasi tuotteen toisessa koossa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen, teethän uuden tilauksen. Mikäli kyseessä on vaatteen koon vaihto, saat tuotteen samaan hintaan. Mikäli saman tuotteen hinta on muuttunut alkuperäisestä tilauksestasi, ilmoita asiakaspalvelulle uuden tilauksesi tilausnumero, niin hyvitämme hinnan erotuksen jälkikäteen.

Jos olet maksanut tilauksesi lahjakortilla ja teet palautuksen, palautussumman arvo ladataan takaisin lahjakortillesi.

Palautus​

Tee palautus klikkaamalla tästä ja rekisteröimällä se digitaalisesti. Löydät tilausnumerosi tilausvahvistuksesta. Vaihtoehtoisesti voit kirjautua sisään "Omalle tilille" ja tarkastella tilauksiasi.

Sinulla on meillä aina täysi palautus- ja vaihto-oikeus 60 päivän ajan. Palautuksen hinta on 1,9 euro. Asiakkaana sinulla on tietysti oikeus avata pakkaus ja kokeilla tuotetta. Palauttaessasi  tuotteen takaisin on tärkeää, että se on samassa kunnossa kuin tuotteen vastaanottaessasi. Tuote tulee olla viikattuna oikealla tavalla alkuperäiseen pakkaukseensa ja pakkauksen palautusetikettien tulee olla tallella ja näkyvissä. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja tai alusvaatteita, joissa sinetti on rikki (hygieniasyistä).​

HUOM! Emme lähetä palautustarraa Budbeen kotiinkuljetuksena toimitettujen pakettien mukana. Palautus varataan linkistä, joka löytyy saamastasi tekstiviestistä tai Budbeen sovelluksen kautta.

Jos valitsit maksutavaksi laskun, voit kirjautua kätevästi Klarnaan ja ilmoittaa palautuksestasi. Tällöin laskusi voidaan asettaa taukotilaan, kunnes olemme käsitelleet palautuksesi. Laskun asettaminen taukotilaan on maksutonta, ja voit tehdä sen kirjautumalla sisään Klarnan verkkosivuilla tai soittamalla numeroon 09 425 99 771. Voit myös asettaa laskun taukotilaan Klarnan sovelluksessa kohdassa "Tilaukset" ja ilmoittamalla palautuksesta. Kun olemme käsitelleet tilauksesi, Klarna-laskusi päivittyy. Asettamalla laskun taukotilaan vältyt maksamasta palauttamiasi vaatteita.

Palautus Matkahuollon kautta

Aloita rekisteröimällä palautus verkkosivuillamme (täällä).
Palautuslappua ei tarvita. Kun olet rekisteröinyt palautuksen verkkosivuillamme, saat koodin Matkahuollolta. Kirjoita koodi selkeästi pakettiin. Jätä paketti mihin tahansa Matkahuollon palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin.

Palautukset Budbeen kautta​

Aloita rekisteröimällä palautus verkkosivuillamme (täällä).
Palautuslappua ei tarvita, sillä kuljettajalla on se mukanaan. Kun olet rekisteröinyt palautuksen verkkosivuillamme, saat tekstiviestin Budbeelta. Varaa palautuksen nouto. Jätä paketti kuljettajalle tai oven ulkopuolelle, jos et ole kotona (jos valitset tämän vaihtoehdon, olet asiakkaana vastuussa palautuksesta). Kun olet luovuttanut palautuksen, voit helposti seurata sen tilaa linkin kautta tai sovelluksessa.

Budbee box

Aloita rekisteröimällä palautus verkkosivuillamme (täällä).
Palautuslappua ei tarvita, sillä kuljettajalla on se mukanaan. Kun olet rekisteröinyt palautuksen verkkosivuillamme, saat tekstiviestin Budbeelta. Varaa palautus ja laatikko valitsemalla ”Varaa palautus”. Kun varaus on valmis, sinulla on 2 tuntia aikaa jättää palautus laatikkoon. Sen jälkeen sinun on tehtävä uusi varaus. Vie palautus valittuun laatikkoon ja avaa laatikko syöttämällä linkissä/sovelluksessa näkyvä koodi. Laita paketti laatikkoon ja sulje luukku. TÄRKEÄÄ: Yksi palautuslähetys laatikkoa kohden. Kun olet jättänyt palautuksen, voit helposti seurata sen tilaa linkin kautta tai sovelluksessa.

Vaihto​

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, tilaa verkkokaupasta uusi tuote, johon haluat alkuperäisen vaihtaa. Uudesta tilauksesta saat uuden laskun. Vaihdettava tuote, jonka lähetät takaisin, käsitellään samalla tavalla kuin normaali palautus.

Jos vaihdat tuotteen samanlaiseen toisessa koossa, ja tuotteen hinta on noussut alkuperäisestä, asiakaspalvelumme voi korjata vaihtotuotteen hinnan. Tämä edellyttää, että teet vaihtotilauksen 60 päivän sisällä alkuperäisen tuotteen vastaanottamisesta. Hyvitämme myös vaihtotilauksen toimituskulut. Hyvityksen saat ilmoittamalla asiakaspalvelulle vaihtotilauksesi tilausnumeron.

Peruutusoikeus​

Kids Brand Store toivoo, että olet aina tyytyväinen tehdessäsi ostoksia verkkokaupassamme. Jos kuitenkin jostain syystä kadut tilaustasi, sinulla on aina 14 päivän peruutusoikeus. Aikaa, jonka sisällä voit muuttaa mieltäsi kutsutaan peruuttamisajaksi. Peruuttamisaika lasketaan siitä päivästä alkaen, jona vastaanotit tilauksesi.

Sinulla on oikeus kokeilla meiltä ostamaasi tuotetta, jotta voit todeta tuotteen ominaisuudet ja sopivuuden. Jos olet ottanut tuotteen käyttöön tai kokeillut sitä muutoin kuin on tarpeen tuotteen sopivuuden toteamiseksi, voit joutua vastaamaan tuotteen arvonalenemisesta, jolloin voimme periä arvonalenemisen palautetun tuotteen hyvityssummasta. Hygieniasyistä peruutusoikeus koskee alusvaatteita vain, mikäli tuotteen sinettejä ei ole rikottu.

Palautuksesi hyvitetään viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteet.

Reklamaatiot ja viat

Mahdollisissa reklamaatioissa Kids Brand Store noudattaa kuluttajansuojalakia (k​uluttajaliitto.fi)​. Jos haluat reklamoida tuotteen, pyydämme sinua kirjautumaan toimitussähköpostissa olevan palautuslinkin kautta rekisteröidäksesi reklamaation. Tai vaihtoehtoisesti voit klikata tästä. Löydät kyseisen linkin myös jokaisesta asiakastililläsi olevasta tilauksesta.

Maksu Klarna

Tärkeää! Asiakkaana olet aina vastuussa siitä, että laskusi tulee maksettua ajoissa sille osoitetun eräpäivän mukaisesti, myös palautettuasi tuotteita (koskee koko laskun summaa). Et voi itse vähentää laskun loppusummasta palautettujen tuotteiden summaa tai odottaa, kunnes palautuksesi on käsitelty ja laskusi muokattu. Kids Brand Store ei voi vaikuttaa maksuviivästyksistä johtuviin perimismaksuihin.

Jos olet maksanut tilauksesi laskulla ja haluat palauttaa tuotteita, suosittelemme, että asetat laskusi taukotilaan. Tämä on maksutonta ja voidaan tehdä soittamalla Klarnalle numeroon 09 425 99 771 tai kirjautumalla Klarna-tilille. Klarnalla on myös sovellus, jota voit käyttää. Kirjaudu sisään Klarnan sivuilla tai sovelluksessa, valitse lasku, jota palautus koskee ja klikkaa "Ilmoita palautuksesta". Tämän jälkeen voit ilmoittaa, että olet palauttanut tuotteita. Kun palautuksesi saapuu meille, muokkaamme laskuasi ja saat tästä sähköpostitse vahvistuksen Klarnalta. Laskua ei voi asettaa taukotilaan eräpäivän umpeuduttua. Asettamalla laskun taukotilaan vältyt maksamasta palautettavia tuotteita, ja saat päivitetyn laskun, kun palautuksesi on käsitelty.

Takaisinmaksu​ 

Tilauksesi maksutavasta riippuen maksamme rahasi takaisin eri tavoin. Mikäli maksat ostoksesi kortilla, rahat palautuvat samalle tilille, jolta osto suoritettiin. Takaisinmaksun rekisteröinnin jälkeen voi kestää 30 päivää, kunnes rahat näkyvät tililläsi. Laskulla maksettaessa palautettava summa vähennetään laskultasi automaattisesti ja sinulle lähetetään uusi lasku. Jos päätit pitää osan tuotteistasi, maksat jäljelle jääneen summan uudella laskulla. Mikäli ennätit jo maksaa laskusi, Klarna voi lähettää sinulle sähköpostia kysyäkseen tietojasi hyvityksen takaisinmaksua varten. 

Tärkeää! A​siakkaana olet aina vastuussa siitä, että laskusi tulee maksettua ajoissa sille osoitetun eräpäivän mukaisesti, myös palautettuasi tuotteita. Yhteistyökumppanimme Klarna hoitaa takaisinmaksut. Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksua koskien, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä suoraan Klarnaan puhelimitse numerossa 09 425 99 771.

Erimielisyyksien ilmetessä

Ratkaisemattomissa riitatilanteissa suosittelemme kääntymään yleisen kuluttaja-asiamiehen (kkv.fi​) puoleen. Toimimme aina kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeiden mukaisesti! 

Returinstruktioner

Efter att du har registrerat din retur digitalt gäller följande:

Övrig information om returer, byten & reklamationer

Du har alltid full retur- och bytesrätt i 60 dagar hos oss, returkostnaden är 19 kronor. Om du behöver hjälp med returen ber vi dig att kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig. Tänk på att plaggen ska vara oanvända, i samma skick som när du fick dem och att påsar och etiketter ska finns kvar. Returrätten gäller ej underkläder med bruten plombering (av hygieniska skäl) eller presentkort.

Om du har valt faktura kan du enkelt och smidigt gå in på Klarna och rapportera retur så pausas fakturan tills att vi har hanterat returen. Detta är kostnadsfritt och görs genom att logga in på Mitt Klarna eller ringa Klarna på 08-120 120 10. Du kan även göra det i appen och då går du in på den aktuella beställningen och klickar på “Rapportera retur”. Så fort vi har hanterat din retur justerar Klarna fakturan. Genom att pausa fakturan slipper du betala för plagg som du returnerat.

Har du fortfarande frågor kring din retur? Vänligen kontakta vår kundtjänst här.

Du kan även se våra fullständiga köpvillkor här.

Liity jäseneksi, niin saat 10 % alennusta ostoksistasi!

Liity jäseneksi

Tarjous on voimassa ensimmäisellä ostoskerrallasi jäsenenä, ja se koskee normaalihintoja. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Lisätietoja jäsenyydestä saat lukemalla jäesenyyden ehdot and our tietosuojakaytanto

Market switcher

© Copyright 2025 Kids Brand Store AB