Finland / EUR
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR
Huomaathan, että tuotteen tulee olla käyttämätön ja hintalappujen on oltava kiinni tuotteessa. Pakkaa tuote pussiin, kiinnitä palautusetiketti pakkaukseen ja luovuta paketti toimittajalle. Säilytä palautuksen kuitti, sillä sen avulla todistat tarvittaessa, että palautus on tehty.
Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, voit asettaa sen taukotilaan soittamalla Klarnan asiakaspalveluun numerossa 09 425 99 771. Mikäli olet jo maksanut, Klarna hyvittää maksamasi summan heti, kun palautuksesi on käsitelty.
Jos haluat palauttamasi tuotteen toisessa koossa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen, teethän uuden tilauksen. Mikäli kyseessä on vaatteen koon vaihto, saat tuotteen samaan hintaan. Mikäli saman tuotteen hinta on muuttunut alkuperäisestä tilauksestasi, ilmoita asiakaspalvelulle uuden tilauksesi tilausnumero, niin hyvitämme hinnan erotuksen jälkikäteen.
Jos olet maksanut tilauksesi lahjakortilla ja teet palautuksen, palautussumman arvo ladataan takaisin lahjakortillesi.
Tee palautus klikkaamalla tästä ja rekisteröimällä se digitaalisesti. Löydät tilausnumerosi tilausvahvistuksesta. Vaihtoehtoisesti voit kirjautua sisään "Omalle tilille" ja tarkastella tilauksiasi.
Sinulla on meillä aina täysi palautus- ja vaihto-oikeus 60 päivän ajan. Palautuksen hinta on 1,9 euro. Asiakkaana sinulla on tietysti oikeus avata pakkaus ja kokeilla tuotetta. Palauttaessasi tuotteen takaisin on tärkeää, että se on samassa kunnossa kuin tuotteen vastaanottaessasi. Tuote tulee olla viikattuna oikealla tavalla alkuperäiseen pakkaukseensa ja pakkauksen palautusetikettien tulee olla tallella ja näkyvissä. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja tai alusvaatteita, joissa sinetti on rikki (hygieniasyistä).
HUOM! Emme lähetä palautustarraa Budbeen kotiinkuljetuksena toimitettujen pakettien mukana. Palautus varataan linkistä, joka löytyy saamastasi tekstiviestistä tai Budbeen sovelluksen kautta.
Jos valitsit maksutavaksi laskun, voit kirjautua kätevästi Klarnaan ja ilmoittaa palautuksestasi. Tällöin laskusi voidaan asettaa taukotilaan, kunnes olemme käsitelleet palautuksesi. Laskun asettaminen taukotilaan on maksutonta, ja voit tehdä sen kirjautumalla sisään Klarnan verkkosivuilla tai soittamalla numeroon 09 425 99 771. Voit myös asettaa laskun taukotilaan Klarnan sovelluksessa kohdassa "Tilaukset" ja ilmoittamalla palautuksesta. Kun olemme käsitelleet tilauksesi, Klarna-laskusi päivittyy. Asettamalla laskun taukotilaan vältyt maksamasta palauttamiasi vaatteita.
Voit palauttaa tuotteet Matkahuollon noutopisteisiin, joko palvelupisteeseen tai automaattiin.
1. Pakkaa vaatteet pussiin/laatikkoon, jossa tuotteet lähetettiin sinulle, tai muuhun sopivaan pakkaukseen.
2. Kiinnitä paketin päälle lähetyksen yhteydessä saamasi palautusosoitekortti.
3. Jätä pakettisi haluamaasi palvelupisteeseen tai automaattiin.
a. Mikäli palautat automaatiin, valitse pakettiautomaatin näytöltä ”Lähetä”.
b. Skannaa palautusosoitekortin viivakoodi.
c. Valitse sopivan kokoinen lokero, laita paketti lokeroon ja sulje ovi.
Pakkaa vaatteet pussiin/laatikkoon, jossa tuotteet lähetettiin sinulle, tai muuhun sopivaan pakkaukseen, ja sulje se huolellisesti.
Kiinnitä pakettiin näkyvälle paikalle palautusetiketti, joka toimitettiin tilauksesi mukana.
Jätä pakettisi lähimmälle Bringin/Postin palvelupisteelle.
Säilytä palautuskuitti. Se toimii tarvittaessa todisteena siitä, että paketti on palautettu.
Voit palauttaa Budbeen kautta varaamalla noudon, jolloin kuljetusyhtiö tulee hakemaan paketin kotoasi. Palautustarraa ei tarvitse tulostaa, Budbee pitää huolen siitä! Kun olet varannut noutoajan, voit seurata kuljettajaa reaaliajassa tekstiviestissä olevan linkin tai Budbeen sovelluksen kautta.
Pakkaa tuote/tuotteet sopivaan pussiin tai pakkaukseen, jossa tilaus toimitettiin.
Siirry tilaustietoihin tekstiviestinä lähetetyn linkin tai Budbeen sovelluksen kautta. Jos käytät sovellusta, siirry tilaukseen, jonka haluat palauttaa.
Varaa palautus ja nouto valitsemalla "Palautuksen nouto". Jos tilaat noudon ennen klo 12, palautus haetaan samana päivänä.
Varaa itsellesi sopiva aika noutoa varten. Voit valita, noudetaanko paketti ovesi ulkopuolelta (jos valitset tämän vaihtoehdon, olet asiakkaana itse vastuussa) vai haluatko jättää palautuksesi suoraan kuljettajalle.
Jätä paketti kuljettajalle tai oven ulkopuolelle, jos et ole kotona.
Lue lisää täältä.
Kun teet tuotepalautuksen käyttäen Budbee Boxia, palautustarraa ei tarvita. Kuljettaja kiinnittää palautustarran noutaessaan paketin. Varaa palautus tekstiviestitse saamasi linkin tai Budbee-sovelluksen kautta. Varaa palautus ja lokero valitsemalla kohta ’Varaa palautus’. Kun varaus on tehty, sinulla on 2 tuntia aikaa viedä paketti lokeroon. Mikäli palautusta ei viedä lokeroon tämän ajan sisällä, lokero on varattava uudelleen. Avaa lokero syöttämällä linkissä/sovelluksessa näkyvä koodi. Aseta paketti lokeroon ja sulje ovi. HUOM. Lokeroon voi jättää vain siihen rekisteröidyn palautuksen. Kun olet jättänyt palautuksen lokeroon, voit seurata palautuslähetyksen kulkua linkin tai sovelluksen kautta.
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, tilaa verkkokaupasta uusi tuote, johon haluat alkuperäisen vaihtaa. Uudesta tilauksesta saat uuden laskun. Vaihdettava tuote, jonka lähetät takaisin, käsitellään samalla tavalla kuin normaali palautus.
Jos vaihdat tuotteen samanlaiseen toisessa koossa, ja tuotteen hinta on noussut alkuperäisestä, asiakaspalvelumme voi korjata vaihtotuotteen hinnan. Tämä edellyttää, että teet vaihtotilauksen 60 päivän sisällä alkuperäisen tuotteen vastaanottamisesta. Hyvitämme myös vaihtotilauksen toimituskulut. Hyvityksen saat ilmoittamalla asiakaspalvelulle vaihtotilauksesi tilausnumeron.
Kids Brand Store toivoo, että olet aina tyytyväinen tehdessäsi ostoksia verkkokaupassamme. Jos kuitenkin jostain syystä kadut tilaustasi, sinulla on aina 14 päivän peruutusoikeus. Aikaa, jonka sisällä voit muuttaa mieltäsi kutsutaan peruuttamisajaksi. Peruuttamisaika lasketaan siitä päivästä alkaen, jona vastaanotit tilauksesi.
Sinulla on oikeus kokeilla meiltä ostamaasi tuotetta, jotta voit todeta tuotteen ominaisuudet ja sopivuuden. Jos olet ottanut tuotteen käyttöön tai kokeillut sitä muutoin kuin on tarpeen tuotteen sopivuuden toteamiseksi, voit joutua vastaamaan tuotteen arvonalenemisesta, jolloin voimme periä arvonalenemisen palautetun tuotteen hyvityssummasta. Hygieniasyistä peruutusoikeus koskee alusvaatteita vain, mikäli tuotteen sinettejä ei ole rikottu.
Tilauksesi toimituksen mukana saat ennalta maksetun palautusetiketin, jota voit käyttää palautuksen lähettämiseen. HUOM! Emme lähetä palautustarraa Budbeen kotiinkuljetuksena toimitettujen pakettien mukana. Palautus varataan linkistä, joka löytyy saamastasi tekstiviestistä tai Budbeen sovelluksen kautta.
Palautuksesi hyvitetään viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteet.
Mahdollisissa reklamaatioissa Kids Brand Store noudattaa kuluttajansuojalakia (kuluttajaliitto.fi). Jos haluat reklamoida tuotteen, pyydämme sinua kirjautumaan toimitussähköpostissa olevan palautuslinkin kautta rekisteröidäksesi reklamaation. Tai vaihtoehtoisesti voit klikata tästä. Löydät kyseisen linkin myös jokaisesta asiakastililläsi olevasta tilauksesta.
Tärkeää! Asiakkaana olet aina vastuussa siitä, että laskusi tulee maksettua ajoissa sille osoitetun eräpäivän mukaisesti, myös palautettuasi tuotteita (koskee koko laskun summaa). Et voi itse vähentää laskun loppusummasta palautettujen tuotteiden summaa tai odottaa, kunnes palautuksesi on käsitelty ja laskusi muokattu. Kids Brand Store ei voi vaikuttaa maksuviivästyksistä johtuviin perimismaksuihin.
Jos olet maksanut tilauksesi laskulla ja haluat palauttaa tuotteita, suosittelemme, että asetat laskusi taukotilaan. Tämä on maksutonta ja voidaan tehdä soittamalla Klarnalle numeroon 09 425 99 771 tai kirjautumalla Klarna-tilille. Klarnalla on myös sovellus, jota voit käyttää. Kirjaudu sisään Klarnan sivuilla tai sovelluksessa, valitse lasku, jota palautus koskee ja klikkaa "Ilmoita palautuksesta". Tämän jälkeen voit ilmoittaa, että olet palauttanut tuotteita. Kun palautuksesi saapuu meille, muokkaamme laskuasi ja saat tästä sähköpostitse vahvistuksen Klarnalta. Laskua ei voi asettaa taukotilaan eräpäivän umpeuduttua. Asettamalla laskun taukotilaan vältyt maksamasta palautettavia tuotteita, ja saat päivitetyn laskun, kun palautuksesi on käsitelty.
Tilauksesi maksutavasta riippuen maksamme rahasi takaisin eri tavoin. Mikäli maksat ostoksesi kortilla, rahat palautuvat samalle tilille, jolta osto suoritettiin. Takaisinmaksun rekisteröinnin jälkeen voi kestää 30 päivää, kunnes rahat näkyvät tililläsi. Laskulla maksettaessa palautettava summa vähennetään laskultasi automaattisesti ja sinulle lähetetään uusi lasku. Jos päätit pitää osan tuotteistasi, maksat jäljelle jääneen summan uudella laskulla. Mikäli ennätit jo maksaa laskusi, Klarna voi lähettää sinulle sähköpostia kysyäkseen tietojasi hyvityksen takaisinmaksua varten.
Tärkeää! Asiakkaana olet aina vastuussa siitä, että laskusi tulee maksettua ajoissa sille osoitetun eräpäivän mukaisesti, myös palautettuasi tuotteita. Yhteistyökumppanimme Klarna hoitaa takaisinmaksut. Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksua koskien, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä suoraan Klarnaan puhelimitse numerossa 09 425 99 771.
Ratkaisemattomissa riitatilanteissa suosittelemme kääntymään yleisen kuluttaja-asiamiehen (kkv.fi) puoleen. Toimimme aina kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeiden mukaisesti!
Finland / EUR
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR