Gina Tricot Young 14+ lapsille, nuorille ja junioreille

Gina Tricot Young 14+ on Gina Tricotin nuorisomallisto. Se on vaihtoehto vanhemmille teini-ikäisille, jotka haluavat pukeutua Ginan klassiseen tyyliin, mutta yhdistettynä nuorekkaisiin trendeihin ja ilmaisutapoihin. Young 14+ -mallistoa myydään sekä valituissa myymälöissä että netissä. Viime vuosina brändi on tullut tietoisemmaksi kestävyydestä ja tekee yhteistyötä WWF:n kanssa parantaakseen tuotantoketjuaan.

Osa ruotsalaista muotia vuodesta 1997

Gina Tricot on ruotsalainen yritys, joka perustettiin vuonna 1997 ja jonka pääkonttori ja varasto sijaitsevat Boråsissa. Brändi on vakiintunut koko Pohjoismaissa ja on useimmille hyvin tunnettu. Sen vaatteet ovat arvostettuja valintoja mukavaan ja tyylikkääseen muotiin ja niin arkeen kuin juhlaan.

Osana Gina Tricotia Gina Tricot Young 14+ täyttää pääbrändin ja Gina Tricot Youngin välisen aukon. Young on suunnattu 9–14-vuotiaille ja sen koot ovat 134–170 cm, kun taas Young 14+ on tarkoitettu vanhemmille teini-ikäisille ja nuorille aikuisille, kokovälillä XXS–L. Se toimii merkkinä siitä, että on siirtymässä aikuisuuteen ja tarvitsee vaatekokoja, joissa on enemmän variaatiota kuin vain pituuden suhteen.

Edullista muotia nuorille

Gina Tricot Young 14+ tarjoaa kaiken, mitä nuoret tarvitsevat. Brändi tarjoaa edullista ja trendikästä muotia, joka sopii arkeen, juhliin ja rentoihin kotihetkiin. Mallistossa on usein joustavia materiaaleja mukavaa ja hyvää istuvuutta silmällä pitäen, mutta myös oversize-malleja, pehmeitä materiaaleja sekä värikkäitä yksityiskohtia. Valikoimasta löytyy aina klassikoita, kuten farkkuja eri pesutyypeissä ja malleissa, huppareita, neuleita, toppeja, päällysvaatteita, uima-asuja ja oloasuja. Merkiltä löytyy sekä perusvaatteita, uusimpia trendejä että kauden must-hankintoja yhdistelminä, jotka sopivat yhtä hyvin kouluun ja iltatöihin kuin viikonlopun menoihin.

Uusi ajattelutapa kestävyydessä

Kuten kaikki muutkin modernit vaatevalmistajat, myös Gina Tricot on tietoinen siitä, että lisääntynyt kestävyysajattelu on välttämätöntä ympäristön kannalta. Se tekee yhteistyötä WWF:n kanssa, ja painopiste on erityisesti vesiin liittyvissä kysymyksissä ja materiaalivalinnoissa. Brändin tavoitteena on valmistaa vuoteen 2028 mennessä kaikki vaatteensa materiaaleista ja prosesseilla, jotka ovat ympäristön kannalta kestävämpiä. Tämä on osittain tavoitetasoa, mutta matka on jo aloitettu useilla oikeansuuntaisilla aloitteilla.

Gina Tricot Young 14+