Ale

Usein kysytyt kysymykset sekä vastaukset niihin

Alapuolelle olemme koonneet yleisimmät kysymykset, joita asiakkaamme esittävät asiakaspalvelijoillemme sekä vastaukset näihin kysymyksiin. Pyydämme sinua asiakkaanamme katsomaan läpi kysymykset ja vastaukset niihin ennen yhteydenottoasi asiakaspalveluumme.


Tilaus

Onko tilaukseni mennyt läpi?

Mikäli olet epävarma siitä, onko tilauksesi mennyt läpi, on useita tapoja varmistaa tämä.

  • Kun olet jättänyt tilauksesi, ilmestyy näkyviin sivu otsikolla ”Tilauksesi”.
  • Tilausvahvistus on lähetetty antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
  • Voit nähdä tilauksesi ”Tilini”-valikon "Tilaukset"-otsikon alta kirjauduttuasi sivuillemme.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Tarkista aina huolella tilausta jättäessäsi, että sähköpostiosoitteesi on oikea. Tämä on epäonnistuneen tilausvahvistuksen yleisin syy. Sähköpostisi palveluntarjoajalla voi myös roskapostifiltteri, joka estää tietyt sähköpostit. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse sekä ilmoita etu– ja sukunimesi, matkapuhelinnumerosi sekä henkilötunnuksesi, jotta voimme löytää tilauksesi ja auttaa sinua.

Voinko muuttaa / peruuttaa tilaukseni?

Asiakkaana sinulla on aina oikeus muuttaa tai peruuttaa tilauksesi siihen asti, kunnes tilaus on lähtenyt toimitettavaksi. Halutessasi muutoksen tai peruutuksen, ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme ja autamme sinua muuttamaan tilaustasi.

Olen vastaanottanut väärän tuotteen / tilauksen.

Mikäli olet vastaanottanut väärän tuotteen tai tuote ei vastaa odotuksiasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakasplaveluumme, jotta voimme auttaa sinua.


Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Normaalisti paketin toimitusaika on 2-5 arkipäivää.

Paljonko toimituskulunne ovat?

Budbee: Jos asut Helsingissä, voit valita yli 69€ tilauksille 7€ hintaisen kotiinkuljetuksen.

Posti: Postipaketin toimituskulut Suomeen ovat 7€. Yli 69€ tilaukset toimitetaan ilmaiseksi. Kotiinkuljetuksen hinta on 9,90€ tilauksen loppusummasta riippumatta. Palautus on aina ilmainen.

Milloin saan lähetysnumeron?

Lähetämme sinulle lähetystunnuksen toimitustietojen mukana sähköpostitse välittömästi, kun pakettisi on pakattu ja lähtenyt meiltä.

Missä tilaukseni on?

Voit jäljittää pakettiasi lähetystunnuksella, joka lähetetään sinulle sähköpostitse, kun lähetys lähtee meiltä eteenpäin. Voit seurata paketin kulkua syöttämällä lähetystunnuksesi Postin kotisivuille (http://www.posti.fi/). Lähetystunnuksella voit myös (yhdessä henkilöllisyystodistuksesi kanssa) noutaa pakettisi, kun lähetystä tunnuksen avulla seuratessasi huomaat sen saapuneen toimituspaikkaan. Pakettiasi säilytetään toimituspaikassa enintään 7 päivän ajan. Mikäli et saa toimitustietojen mukana lähetystunnusta, johtuu tämä siitä, että lähetyksesi on lähetetty kirjepostina, jolloin siihen ei tule lähetystunnusta.

Jos olet valinnut Budbee-kotiinkuljetuksen, saat tekstiviestin, jossa on linkki, jonka kautta voit seurata toimituksen etenemistä kartalta reaaliajassa. Toimituspäivänä lounasaikaan näet paketin arvioidun toimitusajan, yhden tunnin tarkkuudella.

Miksi tuotteitani ei ole lähetetty?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme sinua. Mikäli lähetät meille sähköpostia, ilmoita etu- ja sukunimesi sekä puhelinnumerosi. Mikäli tilauksesi ei ole mennyt läpi, johtuu tämä todennäköisesti siitä, ettei valitsemaasi maksutapaa ole hyväksytty.

Kuinka pitkään pakettini on postissa?

Pakettia säilytetään toimituspaikassa enintään 7 päivää, ennen kuin se lähetetään takaisin lähettäjälleen. Noutamatta jääneestä paketista KidsBrandStore.fi veloittaa asiakkaalta €20 suuruisen maksun. Maksu kattaa paketin lähettämisestä ja vastaanottamisesta aiheutuneet kulut.

Mitä tapahtuu, jos tilaukseni myöhästyy?

Mahdollisen viivästymisen johdosta sinulla on oikeus purkaa kauppa, mikäli et hyväksy uutta toimitusaikaa. Halutessasi purkaa kaupan viipyneen toimitusajan johdosta ja maksettuasi tilauksesi etukäteen, palautamme rahasi takaisin tilillesi parin päivän sisällä. Huomaathan kuitenkin, että voidaksesi ostaa jotakin tuotetta, sitä on aina saatavilla varastossamme. Toimituksen viivästyminen voi siis ainoastaan johtua siitä, että varastollamme on tapahtunut jokin tilatun tuotteen saatavilla olevaan lukumäärään liittyvä virhe.


Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

Miten vaihdan tai palautan tuotteen?

Mikäli haluat palauttaa meille tuotteen ja saada rahasi takaisin, meidän tulee saada palautettava tuote / tuotteet takaisin 14 päivän kuluessa tilauksesi tekemisestä. Palautuslomake lähetetään sinulle tilaamiesi tuotteiden mukana.

Pakkaus on osa tuotetta, joten ethän teippaa tai kirjoita suoraan pakkaukseen. Tietysti saat avata pakkauksen nähdäksesi tuotteen ja sovittaaksesi sitä.

Saadaksesi lisätietoja reklamointia koskien, klikkaa tästä!


 

Kuinka tiedän, mikä koko minun tulisi valita?

Jokaiselle tuotteelle ja tuotemerkille löytyy koko-opas, jonka tiedot auttavat valitsemaan oikean vaatekoon. Saadaksesi koko-oppaan esiin, klikkaa ”Koko-opas”-linkkiä koon valintakentän vieressä. Mikäli et saa apua kokotaulukosta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Miksi en voi valita tuotteeseen kokoani?

Mikäli haluamaasi vaatekokoa ei ole valittavissa, se on valitettavasti loppuunmyyty. Koot, jotka ovat näkyvillä ja valittavissa, ovat varastosta löytyviä kokoja. Mikäli tuotekoko myydään loppuun, yritämme useimmiten tilata sitä lisää varastoomme. Suurin osa tarjoamistamme tuotemerkeistä valmistavat valikoimansa ennakkotilauksiin perustuen ja useimmiten täydennysvarasto on hyvin rajoitettu. Tämä tarkoittaa sitä, että emme voi tietää etukäteen, onko meillä mahdollista saada tilattua tuotetta lisää.

En löydä verkkokaupassa aikaisemmin myynnissä ollutta tuotetta?

Mikäli et löydä tuotetta, jonka olet aikaisemmin nähnyt nettikaupassamme, kyseinen tuote on kokonaan loppuumyyyty. Mikäli tuote myydään loppuun, yritämme useimmiten tilata sitä lisää varastoommeSuurin osa tarjoamistamme tuotemerkeistä valmistavat valikoimansa ennakkotilauksiin perustuen ja useimmiten täydennysvarasto on hyvin rajoitettu. Tämä tarkoittaa sitä, että emme voi tietää etukäteen, onko meillä mahdollista saada tilattua tuotetta lisää.

En voi tilata tuotetta useampaa kappaletta – miksi?

Osoitteessa KidsBrandStore.fi voidaan tilata ainoastaan tuotteita, jotka löytyvät varastosta. Tämä siitä syystä, että voimme pitää kiinni nopeista toimituksistamme. Mikäli yrität ostaa haluamaasi tuotetta useampaa kappaletta, kuin sitä löytyy varastosta, tilaaminen ei onnistu. Järjestelmämme ohjaa sinut tässä tapauksessa automaattisesti takaisin lukumäärään, joka on saatavilla varastostamme.

Tuote on loppu varastostanne – Tuleeko sitä lisää ja jos, niin milloin?

Mikäli jokin tuote on loppu joko tietyn kokoisena tai kokonaan loppuunmyyty ja olet kiinnostunut tietämään, onko tuotetta tilattavissa myöhemmin, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme. Kerro, mistä tuotteesta sekä koosta olet kiinnostunut, niin vastaamme kysymykseesi mahdollisimman pian.

Mikä on pienin mahdollinen tuotteiden tilausmäärä?

Tällä hetkellä nettikaupassamme ei ole rajoitusta tilattavien tuotteiden vähimmäismäärää koskien.

Missä laskuni on?

Laskusi on lähetetty sähköpostitse osoitteeseen, jonka olet antanut meille. Sähköpostin lähettäjänä on ”Klarna”, joka on yhteistyökumppanimme. Lasku lähetetään samalla, kun lähetämme tilauksesi sinulle.

Kuinka toimin halutessani reklamoida tuotteesta?

KidsBrandStore.fi noudattaa suomalaista kuluttajansuojaa mahdollisissa reklamaatioissa, ehdot nähtävillä osoitteessa www.kuluttajaliitto.fi. Maksamme aina postikulut tuotevian tai reklamoitavan syyn ilmetessä.

Voinko tilata alle 18-vuotiaana?

Mikäli olet alle 18-vuotias, sinulla on aina oltava huoltajasi lupa voidaksesi tilata osoitteesta KidsBrandStore.fi.

Nettisivuiltamme löydät korkealaatuisia merkkivaatteita lapsille ja nuorille – Lastenvaatteita verkossa!